to be romantic

to be romantic

محبوب من...

محبوب من...

محبوب من !

 

در من باغی گسترده است

 

پر از خیال های عاشقانه ای

 

که دست تو می کارد

 

و در نسیم چشمانت

 

رؤیاها را گل می دهند

 

در من   ...

 

ازدحام گنجشک هائی ست

 

که شاخه های عطر تو را

 

از نفس های دلم می چینند

 

و در مزارع دوردستِ خواب و بیداری

 

تو را آشیانه می کنند

 

و من

 

از نجوای دستانت

 

"عاشقانه"  می چینم !

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد عابدی ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , doosetdaram1000ta.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM